هدایت صفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده 86 هزار و 490 مورد اطعام و افطاری به مبلغ هشت میلیارد و 649 میلیون ریال برای نیازمندان برپا شده است که این کار همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: طی 24 روزه ماه مبارک رمضان سه هزار کیسه جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان این شهرستان، در قالب طرح همیان مولا توزیع شده است.
این مسئول ارزرش کیسه های جمع آوری کمک های مردمی را 2 میلیارد و 310 میلیون ریال اعلام کرد و گفت که این طرح با هدف زنده نگه داشتن سیره امام علی(ع) و اطعام فقرا در ماه مبارک رمضان اجرا شده است.
وی یادآوری کرد: اقلام جمع آوری شده، توسط مددکاران کمیته امداد امام (ره) با همکاری معتمدان محلی و خیرین بین نیازمندان توزیع می شود که اثر بخشی بهتری دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام استان زنجان ادامه داد: بر این اساس طی ماه مبارک رمضان سفره‌های افطار نیازمندان در شهرستانهای استان برای پذیرایی از مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان برپا شده که خانواده های ایتام وفرزندان محسنین میهمان این سفره ها با مشارکت خیرین هستند.
وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکارو خیران زنجانی برای مشارکت در امور نیکوکاری به ویژه تهیه سبد کالا برای نیازمندان می‌توانند ازطریق تلفن گویای 0968877 و همچنین شماره‌گیری 024*8877* مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند از جمله این تعداد 13هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.