داود معروفخانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آستانه برگزاری مسابقات استانی عده ای مغرضانه اقدام به اعلام این خبر کرده اند در حالی که از پیش به ورزشکاران و تیم ها اعلام شد که بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری، برای حضور در مسابقات استانی ورزشکاران شهرهای تابعه باید با تیمی واحد به عنوان نماینده شهرستان به مسابقات اعزام شوند و هیچ منعی برای حضور هیچ کس در مسابقات وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به تیم شهر صائین قلعه نیز اعلام شد در صورت تمایل می توانند به عنوان تیم دوم شهرستان در این مسابقات شرکت کنند ولی در نهایت شهرستان ابهر مانند سایر شهرستان ها با یک تیم واحد در مسابقات استانی که پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد شرکت می کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر با اشاره به سایر برنامه های ورزشی این شهرستان، بیان کرد: در حال حاضر در بسیاری از رشته ها مانند فوتسال و والیبال مسابقات جام رمضان در بین تیم های شهرستان در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان ورزشکاران شهرستان در بسیاری از رشته ها مانند بوکس و کشتی به مسابقات ورزشی اعزام می شوند و هم اکنون در حال کسب آمادگی برای حضور در میادین هستند.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.