مسعود اطاعتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به پایش انجام شده توسط وزارت کشور پیرامون تکمیل 6 هزار طرح صنعتی نیمه تمام با پشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در کشور اشاره کرد و افزود: بر اساس نتایج این گزارش، سال گذشته از مجموع 6 هزار طرح هدف گذاری شده با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، پنج هزار و 67 طرح در کشور با تحقق 85 درصدی میزان هدف گذاری، به مرحله بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه در سطح استان زنجان 363 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد شناسایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد تا پایان سال گذشته 185 طرح به مرحله بهره برداری رسید که در نتیجه آن بالغ بر 2 هزار 800 فرصت شغلی ایجاد شد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری زنجان با بیان اینکه این استان عمکلرد بهتر و قابل قبولی در تکمیل طرح های دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا دارد، ابراز امیدواری کرد: امسال با همکاری دستگاههای اجرایی، باقیمانده طرح های نیمه تمام صنعتی استان نیز تکمیل شود.
اطاعتی خاطر نشان کرد: ظرفیت های خوبی در سطح استان برای تکمیل طرح های نمیه تمام وجود دارد که باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشیم چرا که راه اندازی طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هزینه های کمی می خواهد و از طرفی اشتغال زایی را در بازه زمانی کمتری محقق می کند.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، بر اساس پروانه های بهره برداری صادر شده، میزان جذب سرمایه گذاری صنعتی در استان از 25 هزار میلیارد در سال 92، به بیش از 66 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 96 رسید.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.