سعید خلجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه با مشکلاتی که در زیر ساخت های شهری وجود دارد، بارش شدید باران همراه با تگرگ موجب شد همشهریان ما در جنوب شهر به ویژه خیابان 17 شهریور و 15 خرداد و اطراف خیابان ولیعصر با مشکل جدی روبرو شوند.
وی تصریح کرد: سیل موجب آبگرفتگی 40 خانه و تخریب دیوار مجتمع بهاران و همچنین خسارات بین 10 تا 30 درصد به 7 ساختمان شد.
دبیر ستاد مدیریت بحران ابهر ابراز کرد: در روستای پیرسقا نیز به دلیل سیل آب بند انحرافی روستا شکسته و به 8 واحد مسکونی در این روستا آسیب وارد شد که از این تعداد 3 واحد به علت کاه گلی بودن خسارت 40 تا 50 درصدی دیدند و در برخی از روستاها مانند آغور و دولت آباد نیز تگرگ موجب خسارت به زمین های زارعی و باغی شد.
خلجی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر به دلیل اقدامات اداره راه و شهرسازی در باز کردن مسیل های منتهی به بیمارستان الغدیر آب از زمین های اطراف وارد موتورخانه بیمارستان شده بود که با اقدامات کارکنان و مدیریت بیمارستان و شهرداری خوشبختانه این مشکل به موقع برطرف و آب موتورخانه تخلیه شد.
وی افزود: سیل یکشنبه شب بسیار بزرگ و شدید بود که خوشبختانه با اقداماتی که از قبل برای باز کردن مسیل ها انجام گرفته بود از بروز خسارت های جدی جلوگیری شد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر تداوم بارش های رگباری در روزهای آینده از همه هموطنان درخواست می شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و سیلاب ها خودداری کنند.
دبیر مدیریت بحران ابهر تاکید کرد: مردم در این گونه مواقع کمال همکاری را با عوامل امدادرسان و کارکنان شهری داشته باشند و شهرداری نیز جهت رفع مشکل تقاطع خیابان 17 شهریور و 15 خرداد که در سال های اخیر همواره در چنین مواقعی دچار آبگرفتگی می شود چاره اندیشی کند.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.