به گزارش ایرنا، کریم الله شعبانی روز یکشنبه در کارگروه بانوان استان زنجان افزود: براین اساس در تدوین سند راهبردی وضعیت زنان و خانواده نباید دوباره کاری شود، بلکه باید با توجه به واقعیت های موجود این قشر انجام گیرد.
وی اظهار کرد: طبق آمار های ارائه شده تا کنون این سند پیشرفت 40 درصدی داشته و ادامه کار نیز باید با ظرافت و دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا در نهایت نتیجه بهتری به دنبال داشته باشد.
شعبانی خاطرنشان کرد: این سند بر اساس ضروت وضعیت زنان استان در سطح کشور تدوین می شود و نتبجه نهایی آن امکان برنامه ریزی لازم و بهینه را برای این قشر رقم خواهد زد.
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: لحاظ کردن شاخص های زنان و خانواده در این سند اهمیت و پیچیدگی های خاصی دارد و لزوم همکاری دستگاههای متولی امر بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: علاوه بر آن دستگاههای متولی در امور زنان و خانواده نیز باید برنانه های خود را در این بخش ارائه کنند و در صورت مثبت بودن مورد تشویق قرار بگیرند.
شعبانی افزود: کارگروه بانوان استان کارگروه بسیار مهمی بوده و یکی از مهمترین نهاد ها در جامعه محسوب می شود که نقش آفرینی این قشر آثار متعددی در کشور دارد.
وی یادآوری کرد: بانوان می توانند نهاد خانواده را خوب مدیریت کرده و از آسیب های احتمالی آن جلوگیری کنند و اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم کاربردی شدن تحقیقات علمی و پژوهشی اراده شده این کارگوره توسط محققان استان تاکید کرد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.