به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان افزود: در سال 95 میزان پرونده های واحدهای تولیدی برای طرح در این کارگروه بالا بود و جلسات به طور معمول پر تنش و پر چالش برگزار می شد.
وی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در حل و فصل مسائل واحدهای تولیدی را قابل دفاع خواند و ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار در استان، همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی را نشان می دهد.
درویش امیری خاط رنشان کرد: پایین آمدن تراکم پرونده های مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی حاکی از آن است که اگر مشکلی در مسیر تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی وجود داشته، این مسائل حل و فصل شده است چرا که اگر مشکلی وجود داشت می بایست به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شد.
وی به عملکرد کمیته های کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و افزود: ارائه راه حل و نحوه برون رفت از مشکل از جنبه های مثبت این کمیته ها است.
به گزارش ایرنا در سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری مسائل چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تمهیداتی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.
گفتنی است بنا به اظهار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، در نتیجه عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اجرای طرح رونق تولید، نرخ استفاده کنندگان از بیمه بیکاری در این استان از نیمه دوم 95 تا پایان سال 96، به میزان 800 نفر کاهش یافت.
به گفته ناصر فغفوری در نتیجه اقدامات انجام شده، 33 واحد تولیدی تعطیل در سال گذشته و 29 واحد تعطیل در سال جاری، فعالیت خود را از سر گرفتند.
به گزارش ایرنا، تا کنون 53 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده است.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.