به گزارش ایرنا، فریدون هاشم نژاد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان طارم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب بخصوص شهدای قیام خونین 15 خرداد ماه 1342 به حضور پرشور مردم در سالهای گذشته اشاره کرد.
وی اظهار کرد: باوجود مشکلات و توطئه های دشمنان، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان طارم خود را پایبند به نظام و با حضور خود در این مراسم یک بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) تجدید میثاق خواهند کرد.
هاشم نژاد با تاکید بر این که شناخت امام خمینی نیاز امروز جامعه بشری است، خدمت به آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی معمار انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: حفظ ارزش های دینی و تبیین شعارهای انقلاب اسلامی از مهمترین مسائلی است که در این ایام باید از طریق نصب بنر و پلاگاردهایی در مبادی ورودی شهرستان، شهرها و روستاهای شهرستان طارم به همگان یادآوری شود.
این مسئول اتحاد و یکپارچگی مردم ایران را عامل یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی دانست و از اعضای کمیته هماهنگی این جلسه خواست بواسطه تلاقی شب های ماه مبارک رمضان با این ایام تا از سخنرانان و شعار هایی استفاده شود که در جهت حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی بالاست، متذکر شد: جمهوری اسلامی در برهه زمانی خاص و در مقطع حساسی قرار گرفته و ضروری است که در این ایام الله بعد از 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، تمامی برنامه ها در جهت حمایت و تقویت دولت و حفظ انسجام و یکپارچگی مردم باشد.
فرماندار طارم در ادامه این جلسه گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس برای یادآوری سرنوشت فلسطینیان نشانه ای از نبوغ و آینده نگری امام خمینی (ره) بود.
هاشم نژاد با اشاره به ضرورت مساعدت همه دستگاهها و نهادها در برگزاری باشکوه روز قدس گفت: از همه قشرهای جامعه به خصوص جوانان و اصناف دعوت می کنم تا بار دیگر شکوه و عزت مردم ولایی و روزه دار شهرستان طارم در دفاع از مستضعفین و مقابله با استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.
این مسئول شهرستان طارم را یکی از قطب های معنوی استان زنجان خواند و یادآور شد: از قدیم علما و افراد برجسته ای در این شهرستان می زیسته اند و در راه آموزه های دینی تلاش و اجتهاد نموده اند به همین مناسبت پیگیریهای لازم در جهت احداث و راه اندازی حوزه علمیه در شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، برگزاری مراسم شهرستانی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد در روز 14 خرداد مصادف با دومین شب از لیالی قدر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر آب بر، برگزاری این مراسمات در مساجد دهستانها و روستاهای بزرگ با هماهنگی بخشداران شهرستان، فضاسازی و نصب بنرها با موضوعات مربوط به این ایام در شهرها و روستاها، شروع راهپیمایی مردم روزه دار شهرستان طارم راس ساعت 11 صبح در مورخ 18 خرداد سال 1397 از مقابل میدان امام علی(ع) شهر آب بر به سمت مسجد جامع شهر آب بر در روز قدس، استفاده از شعارهای انقلابی و وحدت آفرین با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله مصوبات این جلسه بود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.