رامین موحدنیا، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ووشوکار زنجانی که با پیروزی های غرور آفرین در رقابت های جهانی و آسیایی، عناوین قهرمانی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده در مسابقات انتخابی از شانس بالایی برای پیروزی در برابر عباس شیخی، حریف اصفهانی خود برخوردار است.
وی با بیان اینکه این ووشوکار زنجانی در وزن 70 کیلوگرم بر روی رینگ می رود، اظهار کرد: محمدسیفی، همواره با درخشش در رقابت های مهم قهرمانی کشور، آسیا و جهان، نشان داده به لحاظ سطح فنی، توانمندی و آمادگی، یک سر و گردن از حریفان نامدار خود بالاتر است.
موحدنیا یادآور شد: این ووشوکار زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی که روز یکشنبه /ششم خرداد جاری/ به منظور حضور در بازی های آسیایی در آکادمی ووشو تهران برگزار شد در دیدار نخست توانست حریف اصفهانی خود را در 2 راند متوالی، مغلوب کند.
رئیس هیات ووشو استان زنجان گفت: سیفی اگر در دیدار بعدی خود نیز که به احتمال بسیار پس از برگزاری تورنمنت اندونزی و مسابقات جام پارس خواهد بود بتواند در برابر 'عباس شیخی' به پیروزی برسد در این صورت مجوز حضور در بازی های آسیایی را کسب کرده و مسافر جاکارتا می شود.
موحدنیا، افزود: علی محمدی دیگر ووشوکار زنجانی نیز در وزن 65 کیلوگرم و در دومین دیدار خود در برابر فرود ظفری از همدان، مغلوب شد و از اعزام به مسابقات جاکارتا بازماند.
وی، یادآور شد: پیش از این نیز رضا سبحانی، دیگر ووشوکاران شایسته زنجانی در وزن 56 کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی و شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و عرفان آهنگریان نیز از ووشوکاران شایسته ایران با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو، مجوز حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرده بودند.
موحدنیا اظهار کرد: ووشو ایران با چهار ووشوکار مرد و فقط در بخش ساندا شرکت خواهد کرد ولی بانوان در 2 بخش ساندا و تالو حضور خواهند یافت.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر یکهزار و 500 ورزشکار زن و مرد در ورزش ووشو استان زنجان فعال هستند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.