سید علی شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از جمعیت یک میلیون و 57 هزار و 461 نفری این استان شمار افراد واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند به 850 هزار و 225 نفر رسیده است.
وی اظهار کرد: طبق برنامه در ماه گذشته 36 هزار و 384 فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این استان صادر شد که این تعداد طی فروردین امسال 26 هزار و 945 فقره کارت بود.شفیعی افزود: هیات دولت با توجه به روزهای پایانی سال گذشته و تراکم کاری بالا در ثبت نام و صدور کارت های ملی هوشمند، با هدف ایجاد آرامش و رفاه خاطر مردم اجرای این طرح را در سال جاری تمدید کرده است.
وی بیان کرد: استقبال جمعیت ساکن در مناطق روستایی برای ثبت نام کارت هوشمند ملی چشمگیر بوده اما همچنان در شهرها استقبال چندانی بالایی نیست که امیدواریم این روند در ماههای آینده شتاب بیشتری یابد.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند، هزینه دریافت کارت هوشمند ملی برای متقاضیان 310 هزار ریال اعلام شده و تغییری در آن انجام نشده است.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل ثبت احوال استان برای رفاه خاطر شهروندان ایستگاههای محل ثبت نام کارت ملی هوشمند شامل 14 ادارات تابعه، 18 دفاتر پیشخوان دولت و 12دفاتر پستی که در مجموع به 44 ایستگاه افزایش داده است.
به گفته وی، طبق برنامه ریزی ها تلاش می شود فرآیند ثبت نام و صدور این نوع کارت در کمترین زمان ممکن انجام شود.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.