مسیح الله معصومی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا بود این طرح حداکثر 10 روز پس از جلسه علنی یک خرداد آماده و به معاونت عمرانی استانداری زنجان تحویل داده شود.
وی یادآورشد: این طرح روز هشت خرداد به معاونت عمرانی تحویل داده شد تا در کمیسیون ماده پنج به همراه دیگر اعضا مطرح و بررسی شود.
معصومی اظهار کرد: این طرح مورد تایید شهرداری است و از این پس باید منتظر نظر نهایی کمیسیون ماده پنج در خصوص آن بود.
شهردار زنجان تاکید کرد: در طرح جدید، تغییر چندانی در طراحی اولیه پروژه رخ نداده، بلکه اولویت بندی اجرای آن تغییر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در طرح جدید، بناست پروژه در آن بخش هایی که تملک رخ داده و نیازی به صرف اعتبار جدید برای تملک سایر نقاط نیست، اجرا شود.
معصومی ادامه داد: به این طریق، به جای تملکات بی رویه، طرح در اندازه تملکات کنونی انجام شده تهیه شد و برای تایید به معاونت عمرانی ارسال شد.
از آخرین باری که عملیات عمرانی پروژه سبزه میدان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد، چهار سال سپری می شود و اعضای جدید شورای اسلامی شهر زنجان خواستار اصلاح این پروژه و به نتیجه رساندن آن شده اند.
از همین رو شهردار زنجان برای ساماندهی این پروژه و جلوگیری از تسطیح خاک برداری های کنونی انجام شده، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان درخواست مهلت 10 روزه برای اصلاح پروژه و ارائه طرح عملیاتی کرد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.