ماهرخ پرویزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات آسیایی تکواندو در روزهای سوم وچهارم خرداد در کشور ویتنام برگزار شد و بانوان فعال کشورمان در این رشته توانستند توانمندی بالای خود را در این دوره از رقابت ها به نمایش بگذارند.
وی اظهار کرد: هم اکنون اقبال خانواده ها بویژه دختران و بانوان برای فعالیت در رشته تکواندو بیش از گذشته افزایش یافته و آمارها نیز نشان می دهد، بیشتر شرکت کنندگان در این رشته ماندگار شده و برای سال های آینده نیز ادامه می دهند.
پرویزی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از حدود نیمه دوم سال جاری لیگ تکواندوی بانوان استان و کشوری در رده های مختلف سنی آغاز بکار می کند که این مسابقات فرصتی مناسب برای ظهور بروز استعدادهای درخشان است.
وی بیان کرد: استقبال بانوان تکواندوکار استان موجب شده که استعدادهای برتر شناسایی و در تیم های ملی حضور داشته باشند که این مهم بیانگر ظرفیت بالای این قشر در این رشته ورزشی است.
نایب‌‌ رئیس هیات تکواندو استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اساسی تکواندوی بانوان این استان و حتی دیگر هیات های ورزشی نبود حامی مالی برای حضور مسابقات لیگ کشوری است که نبود این مهم معضلاتی را بوجود آورده است.
وی اظهار کرد: این هیات ورزشی با آغاز تعطیلات تابستانی و ثبت نام از علاقمندان به دنبال کشف استعدادهای برتر است که تحقق این مهم چشم انداز بهتری را در این رشته ترسیم می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای بانوان راه اندازی شده است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.