به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه اطلاع ‌رسانی استانداری زنجان، اسماعیل جبارزاده در نشست همگامی و همدلی خدمتگزاران انقلاب در استان زنجان،اظهار کرد: اگر تعبیر دشمن از ناکارآمدی نظام و رویگردانی‌ مردم از انقلاب اسلامی صحت داشت، نیاز به این همه فشار، تحریم، تبلیغات منفی و جنگ روانی بر علیه کشور نبود.
وی با بیان اینکه‌ برنامه ‌های دشمن و به ‌ویژه آمریکا همواره در منطقه با شکست مواجه شده‌ است، خاطر نشان کرد: شکست در حمله به یمن با وجود داشتن تمام نیروها و تسلیحات، شکست در تغییر رژیم سوریه پس از چند سال، پیروزی حزب ‌الله لبنان در انتخابات علیرغم تلاش‌ ها و جاسوسی‌ های دشمن، پیروزی در انتخابات عراق و همچنین ناکامی در ایجاد کشور مستقل کردستان با وجود برگزاری رفراندوم، نمونه ‌هایی از این شکست ‌ها است و همگی نشان از قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که کشورهای اسلامی منطقه نیز با اتکاء به اسلام و ایمان خود از انقلاب اسلامی ایران، درس گرفته‌ اند.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه‌ در آمریکا 2 تفکر نسبت به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، افزود: تفکر اول این است که انقلاب اسلامی را باید بر اساس همین واقعیت و قدرت پذیرفت و با آن کنار آمد. اما تفکر بعدی که منتسب به رژیم صهیونیستی می باشد، این است که نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته و در پی جنگ و براندازی هستند و بر این اساس، اتحاد آمریکایی، عبری و عربی برای مقابله با ایران تشکیل داده ‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن در این راستا تصمیم به اقداماتی گرفته است، ابراز کرد: مشغول کردن ایران در داخل مرزهای خود، فشار اقتصادی فراوان، تشدید اختلافات داخلی سیاسی، تشدید تفرقه بین اقوام و مذاهب، ناکارآمد جلوه دادن نظام، از بین بردن سرمایه اجتماعی مردم در فاسد جلوه دادن مسئولین، استفاده حداکثری از رسانه ‌های دیداری، شنیداری و فضای مجازی بر علیه نظام در ترویج یاس و ناامیدی و ایجاد نارضایتی ‌های منطقه‌ ای از مهم‌ ترین اقدامات دشمن و به‌ ویژه آمریکا برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی ایران است.
جبارزاده با اشاره به اینکه تمام این اقدامات به دلیل عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: وحدت، همگامی و همدلی، رمز پیروزی، تعالی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران بوده و راهکار اصلی در برابر تمام این تهدیدات، مقابله همراه با یکپارچگی است. البته امروز، مقابله با دشمن از جنگ در استان‌ های جنوبی و غربی کشور به مقابله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران، چند وجه مشترک دارند، خاطرنشان کرد: عشق و اعتقاد به انقلاب، اصل ولایت فقیه، عشق به وطن، دفاع از ناموس و حیثیت، دفاع از انقلاب و خدمت به مردم، وجوه مشترک ملت ایران برای مقابله با دشمن است.
وی با بیان اینکه هر اقدامی که بر خلاف خواسته دشمن صورت پذیرد، مقابله است، افزود: تشویق به رعایت و احترام به قانون، وحدت و انسجام سیاسی علیه دشمن، ایجاد اعتماد به نفس در کارگزاران نظام، همگامی در نهضت خدمت‌رسانی به مردم، تبدیل رقابت‌ های غیر مفید سیاسی به رقابت ‌های مفید در راستای خدمت به مردم و توجه به مساله شفافیت، اقداماتی است که در شرایط حساس کنونی باید برای مقابله با تهدیدات دشمن انجام شود.
جبارزاده با تاکید بر وحدت و انسجام ملی، گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، باید باهم و در کنار هم برای هدف مشترک که حفظ نظام اسلامی و عزت انقلاب است، تلاش نمایند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.