به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر اظهار کرد: ایشان با سخنانی 2 محور رفتار صحیح در قبال آمریکا، برجام و اروپا و نیز لوازم و ضرورت های حرکت راهگشای اقتصادی در کشور، چندین تجربه عبرت آموز در روابط ایران و غرب را یادآوری و تضمین های لازم اروپا برای ادامه یافتن برجام را در 20 نکته کلیدی عنوان کردند.
وی افزود: این سخن رهبری که جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با آمریکا تعامل کند زیرا آمریکا پایبند به تعهدات خود نیست و با دولتی که معاهدات بین المللی را به راحتی و همانند آب خوردن، نقض می کند، نمی توان تعامل کرد نیز برگرفته از فرهنگ علوی است.
امام جمعه ابهر همچنین یادآور شد: امروز این کشور توانمندترین جوان ها و مدیران انقلابی و بهترین منابع را دارد و آنچه که ما با آن مشکل داریم مدیریت است.
حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: اگر ما انقلابی ها را کنار بگذاریم، کار را دردست اهل اختلاس و اهل زیر میزی و کسی که ضعف مدیریت دارد و توان آن را ندارد خود را اداره کند بدهیم این جامعه مقاوم و اهل مقاومت نخواهد شد.
وی تصریح کرد: تا زمانی که مدیران ارشد ما از کارهای بزرگ بترسند و در سایه حرکت کنند مشکل حل نخواهد شد مدیران نباید ترسو باشند کارهای بزرگ را زلال و شفاف انجام دهند و وضع کنندگان قانون و بازرسان نیز باید حمایت کنند تا به اقتصاد مقاومتی برسیم.
وی در پایان با اشاره به وضعیت بد برخی از خانواده های زندانیان، ابراز کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا اجازه زندان ماندن به افرادی که به خاطر مال و پول در زندان مانده اند را ندهیم، شخصی که در زندان است خانواده او از نظر شرع و شرف دچار مشکل خواهد شد.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.