فرهاد عصفوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو، با حضور 10 دوچرخه سوار منتخب و برتر از یکم تیر به مدت 15 روز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در اردوی زنجان، دوچرخه سواران ضعیف خط خواهند خورد، اظهار کرد: قریب چهار یا پنج دوچرخه سوار نابینا و کم بینا نیز در این اردو حضور خواهند داشت.
عصفوری افزود: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران، علیرضا قاسمی و آرش خزائی از تهران، بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس، اکبر لطفی از کرمان و علی سلطانی از اردبیل، 10 دوچرخه سوار جانباز و معلول شرکت کننده در اردوی زنجان خواهند بود.
وی یادآور شد: قرار بود اواخر اردیبشهت امسال یک مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان مردان بزرگسال ایران با حضور این 10 دوچرخه سوار منتخب در جزیره کیش برپا شود که بنا به تصمیم فدراسیون انجام نشد و به احتمال زیاد بعد ماه مبارک رمضان برگزار شود.
عصفوری، هدف از اردوی کیش را جلب و جذب اسپانسر و ارتقا سطح توانمندی و آمادگی دوچرخه سواران برای حضور در اردوی زنجان ذکر کرد و افزود: علیرضا مکوندی از تهران به عنوان مربی در این اردوها حضور خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: پنج مرحله از این اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی نیز تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی در استانهای تهران و زنجان برگزار خواهد شد.
عصفوری، هدف از این اردوها را انتخاب دوچرخه سواران برتر و کسب توانمندی بهتر و بیشتر جهت حضور توانمند در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا ذکر کرد.
وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری جاکارتا، در 2 رشته پیست 'ماده یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی سه و چهار کیلومتر' و 2رشته جاده ای، 'ماده تایم تریل انفرادی و استقامت گروهی' برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر 50 ورزشکار مرد در رشته دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور فعال هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.