حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی حائز رتبه برتر در برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت سال 96 استان زنجان شد، افزود: در صورت تامین اعتبار، اجرای برنامه ها استمرار خواهد داشت.
وی از فعالیت 20 هسته فرهنگی جوان در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: هر هسته فرهنگی متشکل از حدود 30 نفر از افراد در گروه سنی 15 تا 25 سال است که در آن اعضا پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و بصیرت سیاسی کتاب هایی را مطالعه و در باره موضوعات گفت و گو می کنند.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه هم اکنون 550 نفر در استان عضو هسته های فرهنگی جوان زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی هستند، افزود: تلاش بر استمرار و توسعه فعالیت های کمی و کیفی هسته های فرهنگی جوان که قدمت آن به 15 سال می رسد، جزو دغدغه های اصلی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه 'بوستان های معرفت' نیز برای گروه سنی زیر 15 سال اجرا می شود، گفت: سال گذشته 55 بوستان فرهنگی با حضور یک هزار و 400 شرکت کننده در مناطق مختلف استان اجرا شد.
وی با بیان اینکه مساجد سنگر اصلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه های مختلفی را با هدف محور شدن مساجد برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دنبال می کند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.