به گزارش ایرنا، عبادالله عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین دوره مسابقات کشوری ساخت و پرواز گلایدر با عنوان یادواره شهدای پرواز با همکاری مرکز ساخت و پرواز هواپیماهای مدل ایران و سازمان دانش آموزی کشور برگزار شد که در این مسابقات تیم دبیرستان امام جعفر صادق(ع) آب بر رتبه اول و تیم دبیرستان غیر دولتی دانش پژوهان طارم مقام دوم کشوری را از آن خود کردند.
وی عنوان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در 2 مرحله با مشارکت بالای تیمها در شهرهای آب بر و چورزق شهرستان طارم برگزار و با استقبال دانش آموزان و خانواده های آنان مواجه شد و در نهایت تیمهای برتر به مسابقات استانی اعزام شدند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم، با اشاره به مهمترین اهداف این مسابقات یادآور شد: افزایش سطح علمی هوا و فضا در بین دانش آموزان، آشنایی علمی با اصول فنی و مهندسی دانش هوا و فضا، تجربه حضور در فعالیت های رقابتی، پژوهشی و علمی، ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و تمرین مهارت های تیمی در قالب کار گروهی از جمله اهداف این مسابقات بود.
عبادی ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزیهای دقیق در سالهای آتی و بخصوص در ایام اوقات فراغت تابستانی، این گونه مسابقات با حضور پرشور دانش آموزان و خانواده های آنان با مشارکت تعداد بیشتری برگزار شود.
به گزارش ایرنا، در شهرستان طارم نزدیک به 8000 دانش آموز در 152 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت استان زنجان) در 100 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
خبرنگار: مهدی اسدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.