علی مهری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش کتاب های پایه های اول و دوم ابتدایی، پایه دهم رشته معارف، شاخه کار و دانش و فنی حرفه ای نیز از 23 تیر تا 20 شهریور خواهد بود.
رئیس اداره پشتیبانی و خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: اصلاح کتاب های ثبت سفارش شده نیز از نخستین روز مرداد تا 16 شهریور خواهد بود.
مهری تاکید کرد: دانش آموزان و اولیا می توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.
وی ادامه داد: توزیع کتاب های ثبت سفارش شده از استان زنجان به مناطق 14 گانه آموزش و پرورش از اول مرداد تا 20 شهریور، از مناطق به مدارس از 12 شهریور تا 31 همین ماه خواهد بود.
رئیس اداره پشتیبانی و خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز توزیع کتاب های درسی در مدارس استان انجام می شود.
مهری یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای سال تحصیلی 98 – 97 حدود 99 هزار و 699 دانش آموز دختر و پسر در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیلی شوند که برای این تعداد 800 هزار جلد کتاب توزیع می شود.
وی یادآوری کرد: چنانچه والدین درباره ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموازان سوالی و یا مشکلی داشته باشند مورد را با شماره 33133239 کارشناس کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در میان بگذارند.
رئیس اداره پشتیبانی و خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: توزیع کتاب های درسی در سایر مقاطع تحصیلی این استان از طریق کتاب فروشی های مجاز در سطح شهرها و مناطق خواهد بود.
به گزارش ایرنا، 18 هزار و 182 نفر دانش آموز در 2 هزار و 436 استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.