به گزارش ایرنا، علی محمدیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد در شهرستان ابهر اظهار کرد: با تقسیم کار و تعیین کمیته ها آمادگی لازم برای برگزاری برنامه های روز سوم خرداد،ارتحال امام (ره)، 15 خرداد و روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ایجاد می شود.
معاون فرماندار ابهر تصریح کرد: قیام پانزده خرداد حاصل فعال و انفعالاتی بود که در سال 41 آغاز شد و در سال 42 با سخنرانی حماسی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه شدت گرفت که در این سخنرانی خطر اسراییل گوشزد و برای حفظ اسلام موضوع قدس مطرح و همچنین ماهیت رژیم پهلوی افشا شد.
وی یادآور شد: قیام خونین 15 خرداد مقدمه ای ارزشمند برای از بین بردن پایه های شوم رژیم پهلوی بود تا پس از 15 سال این مبارزه به ثمر بنشیند.
محمدیان ابراز کرد: تحلیل گران انقلاب تاریخی امام راحل و انقلاب های اثرگذار، چند ویژگی مهم برای انقلاب اسلامی بر شمرده اند و با این حال کاریزمای رهبری و مردمداری دو ضلع بسیار مهم در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مطرح شده است.
وی بیان کرد: نگاه امام (ره) به مردم نگاهی الهی و قرآنی بود و برای خدمت به خلق خدا، بدون احتساب نتیجه خدمت و به عنوان یک تکلیف خود را وقف مردم کردند.
معاون فرماندار ابهر بیان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس از گفتار و رفتار و سیره امام شاهد بودم ایشان خود را از مردم می دیدند و رضایت خداوند را در رضایت مردم می دانستند.
وی خاطرنشان کرد: بر کسانی که تعهد دارند و می خواهند این نهضت زنده بماند وظیفه است که خود را وقف مردم کنند بویژه در زمینه نیاز جامعه هدف شهرستان که موضوع اشتغال در آن مطرح است باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
به گزارش ایرنا،در این جلسه برنامه های هفته ایثار و مقاومت و برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان تشریح شد و مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی در ساعت 11 صبح آخرین جمعه ماه رمضان تعیین شد.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.