احمد بیگدلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون فرایند بررسی انتخاب زمین و جانمایی برای اجرای پروژه بیمارستان 240 تختخوابی در شهر قیدار با حضور هیأت کارشناسی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان در دست انجام است.
وی با بیان اینکه همه موارد مربوط به احداث بیمارستان جدید خدابنده از جمله اختصاص ردیف اعتبار و انعقاد تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه به انجام رسیده است، اظهار کرد: با جانمایی نهایی برای اجرای پروژه، عملیات اجرایی آن دست کم تا یک ماه آینده آغاز می شود.
بیگدلی به محدود بودن اعتبارات عمرانی در بودجه سال 97 اشاره کرد و افزود: با وجود این محدودیت، با پیگیری های انجام شده، 100 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده اختصاص یافت.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان جدید در خدابنده نیاز جدی و حق طبیعی مردم این شهرستان بود که اواخر سال 95 پیگیری ها برای اخذ مجوز ساخت آن به ثمر نشست.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
6085/7312
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.