به گزارش ایرنا شهرام طهماسبی روز دوشنبه در کمیته فنی بررسی طرح های اشتغالزای استان استفاده نادرست از منابع و ضربه زدن به محیط زیست را منشا بروز مشکلات در تحقق توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: متاسفانه امروز تعادل و توازن مناسبی در بهره گیری از ظرفیت ها به ویژه در مناطق روستایی استان نداریم، در حالی که این موضوع بر اساس آمایش سرزمین باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی به لزوم همراهی دستگاه های اجرایی در تسهیل و تسریع برای بهره مندی طرح های اشتغالزا از تسهیلات اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی در اداره ها، توسعه دولت الکترونیک و تلاش در جهت صیانت از حقوق مردم و ارتقای سلامت اداری، زمینه چابک‌سازی دولت را فراهم می کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزا باید مبتنی بر ارزیابی های کارشناسی، به صورت مرحله به مرحله و همزمان با پیشرفت در اجرای طرح ها باشد.
طهماسبی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در اشتغالزایی تاکید و خاطرنشان کرد: باید فضایی را ایجاد کنیم تا فرایند عملیاتی کردن طرح های دانش بنیان در سطح استان به سهولت انجام شود.
طیب جعفری، معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاره اجتماعی استان زنجان در این جلسه به استقبال خوب روستاییان از تسهیلات اشتغال روستایی در این استان اشاره کرد و گفت: سهم زنجان در مرحله نخست اجرای طرح ایجاد اشتغال در مناطق روستایی یک هزار میلیارد ریال است.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.