سونا صرفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/یکشنبه/ این استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده که از بعدازظهر با افزایش پوشش موقت ابر بوده که در برخی مناطق بارش هایی پراکنده و محلی بوقوع خواهد پیوست.
وی یادآوری کرد: با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر روز/دوشنبه/ به آسمان استان بارش های رگباری به همراه رعد و برق رخ خواهد داد و تا پایان هفته نیز فعال خواهد بود.
صرفی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی ها میزان بارندگی این سامانه در بیشتر مناطق استان مناسب خواهد بود و طی مدت یاد شده نیز دمای هوا تغییر چندانی نخواهد کرد.
وی بیان کرد: طی فعالیت این سامانه بارشی، وزش باد شدید نیز بین 50 کیلومتر بر ساعت در استان به وقوع خواهد پیوست که در مناطق مختلف متغیر خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی 24 ساعت خیرآباد با دمای چهار و آببر طارم با 32 درجه خنک ترین و گرم ترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 11 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش دارد.
به گفته صرفی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت یاد شده بین 9 و 27 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.