به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 62 نفر از نیروهای اعزامی از مبلغه های استان هستند که در نقاط شهری استقرار دارند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های ماه رمضان در استان را بر اساس اصل مسجد، منبر و قرآن محوری دنبال می کنیم، خاطرنشان کرد: باید دقت داشته باشیم تا از هر گونه رقیب تراشی برای مساجد در قالب اجرای برنامه مختلف دیگر در زمان مراجعه مردم به مساجد، پرهیز کنیم.
صفی یاری به مصوبات ستاد شئون مناسبت های دینی استان برای ماه رمضان امسال اشاره کرد و ادامه داد: تلاش بیشتر برای حاکم شدن روح ماه رمضان بر فضا و مبلمان شهری با اقتباس از مبانی معرفتی اسلامی از جمله تاکیدات این ستاد برای تناسب فضای شهری با ایام جاری است.
وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده شبکه تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش برای عمق بخشیدن به معارف ارائه شده از سوی مبلغان در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینه شبکه تبلغی نمی تواند نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشد، گفت: امسال به سبب رویدادهای اتقاق افتاده، روز قدس پر رنگ از هر سال دیگر مورد توجه مبلغان قرار می گیرد به طوری که هر منبری باید پرچمی برای آرمان قدس باشد.
وی به سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: با تشریح و تبیین حماسه خرمشهر، پلی به آینده نظام اسلامی می توان ساخت.
حجت الاسلام صفی یاری تمرکز بر مسائل فضای مجازی، مباحث تفسیر قرآن و حمایت از محافل قرآنی را از دیگر رسالت های شبکه تبلیغ در ماه رمضان عنوان کرد.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.