به گزارش ایرنا علی پاک منش پنجشنبه شب در نسشت تخصصی مسئولان و فعالان تعاون استان به ضرورت پرهیز از گرفتار شدن فعالان این حوزه در مسائل حاشیه ای تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای همدلی و صمیمیت باید جای خود را به مسائل حاشیه ای بدهد.
وی با بیان اینکه وظایف حاکمیتی بخش تعاون در قانون مشخص است، ادامه داد: بررسی صورت های مالی و نظارت جزو وظایف حاکمیتی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان است و در این بخش حق واگذاری نداریم.
پاک منش با بیان اینکه در تشکیل تعاونی ها نباید محدودیت ایجاد شود، خاطرنشان کرد: امسال پیگیری تشکیل شرکت های تعاونی توسعه عمران شهرستانی، اتحادیه تعاونی، اتاق تعاونی شهرستانی و تعاونی های کسب و کار در سطح استان در دستور کار است.
سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به ضرورت توسعه شرکت های تعاونی ها با زمینه فعالیت در بخش خدمات و گردشگری در این استان تاکید کرد و افزود: تشکیل و توسعه تعاونی های صادراتی در قالب تشکل های صادراتی و خدمات بازرگانی نیز از دیگر نیازهای استان در شرایط کنونی است.
به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بیش از چهار هزار تعاونی در این استان به ثبت رسیده است ولی در زمان حاضر 969 شرکت تعاونی فعالند.
این تعاونی ها زمینه اشتغال بیش از 11هزار نفر را فراهم کرده اند.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.