به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: کشور در شرایط حساسی به سر می برد و در چنین وضعیتی باید دعواهای جناحی و قبیله گرایی سیاسی را کنار گذاشت.
وی یادآور شد: همه ملت بزرگ ایران دشمن مشترکی داریم، دشمنی که هیچ رحمی نسبت به ایرانیان در دل ندارد.
خاتمی اظهار کرد: امروز رمز پیروزی در برابر چنین دشمنی وحدت است همان کلیدی که رمز ماندگاری نظام و پیروزی کشور در هشت سال جنگ تحمیلی بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: آمریکای مستکبر و ایادی آن در 40 سال گذشته از هیچ توطئه ای برای زمین زدن نظام جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند.
وی ادامه د اد: آخرین سخن رئیس جمهوری آمریکا این بود که ایران پای خود را از خاورمیانه بیرون بکشد و در برابر چنین سخنی رهبر معظم انقلاب فرمود که خاورمیانه و غرب آسیا خانه مااست و آمریکا باید از این منطقه خارج شود.
خاتمی تاکید کرد: اگر در 40 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی از بین رفتنی و ضعیف بود به حتم چنین دشمنانی از نابودی آن ناامید نمی شدند،
بی شک این توانمندی، اقتدار و امنیت مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که با رشادت و ایستادگی خود امنیت کشور را تضمین کردند.
وی یادآور شد: مسئولان بابد با تلاش و برنامه ریزی گره از مشکلات مردم را باز و تا حد توان به آنان خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اضافه کرد: فرصت خدمت به مردم نعمتی است که خداوند در اختیار مسئولان قرار داده و باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.