سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این قاتل 19 ساله در یکی از شهرهای شمالی کشور در محل اختفا خود غافلگیر و دستگیر و آلت قتاله نیز کشف شد.
وی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی زنجان به قتل اعتراف کرد که با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
رحمتی، یادآور شد: ساعت 12/20 ظهر یکشنبه هفته جاری، قاتل با استفاده از سلاح شکاری در پی درگیری، جوانی 30 ساله را در یکی از محله های شهر ابهر مورد هدف قرار داد که در حین انتقال به بیمارستان امید ابهر، جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از مردم خواست در صورت اطلاع از افراد دارنده سلاح غیرمجاز، موضوع را به پلیس اعلام کنند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.
رحمتی با بیان اینکه برخی مواقع به علت برخی قضایای بی اهمیت، درگیری پیش آمده و منجر به جرایم جنایی می شود به مردم توصیه کرد کنترل خشم و مهارت ارتباطی خود را ارتقا دهند و برای احقاق حقوق خود به قانون مراجعع کنند چراکه در درگیری ها و منازعات، هر دو طرف متضرر خواهند شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال تاکنون هفت نفر بر اثر ضربات چاقو و گلوله شلیک شده از سلاح شکاری در استان زنجان به قتل رسیدند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.