رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه آرین در قالب تیم پیشگامان کویز یزد رقابت می کرد، گفت: سعید صفر زاده از باشگاه شهرداری تبریز و مهدی سهرابی از باشگاه کویز یزد، نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
عصفوری افزود: این مسابقه با رقابت 28 دوچرخه سوار، به مسافت 24 کیلومتر و با قضاوت 10 داور از استان های مختلف ایران در جاده دندی استان زنجان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در پیکارهای استقامت جاده از سری رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های مردان بزرگسال ایران نیز که یکشنبه /23 اردیبهشت/ در زنجان برگزار شد مهدی سهرابی از باشگاه پیشگامان کویر یزد به مقام نخست رسید و سعید صفر زاده از باشگاه شهرداری تبریز و محمد گنج خانلو نیز از باشگاه سپاهان اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
این مسابقات نیز با رقابت 70 دوچرخه سوار و به مسافت 130 کیلومتر و با قضاوت 10 داور از استان های مختلف ایران در جاده دندی استان زنجان برگزار شد.
مسابقات استقامت جاده و تایم تریل انفرادی با قضاوت 'فیروز اسکندری، علی سپهری، رامین منصوری، بهزاد نجفی و حسین توکلی از زنجان و مازیار رنجبران از مازندران، خسروی منش و حمید سجادی از تهران، رسول هاشم کندی از تبریز و محمود وفایی از البرز'، به پایان رسید.
'پیشگامان کویر یزد، شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، آینده سازان بروجرد، هیات دوچرخه سواری زنجان، امیدنیا مشهد، شهرداری اراک، عقاب نیروی هوایی، صنعت کرمان، جوانان نهاوند، بالابان چهار محال و بختیاری، گون آی تبریز، نوین صنعت و آسمان آبی' تیم های حاضر در این پیکارها بودند.
این مسابقات در سه مرحله برگزار می شود که هنوز مکان و زمان برگزاری مرحله دوم و سوم، اعلام نشده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.