به گزارش خبرآنلاین؛ ادریس سالاری در دیدار مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آستانه فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت روابط عمومی ها در انتشار اخبار و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: روابط عمومی ها تلاش می کنند با سرعت و دقت بالا، اخبار مربوط به عملکرد مدیران و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در اختیار مردم قرار دهند.
وی افزایش مشارکت افکار عمومی را از راهکارهای جلب اعتماد و رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی با خصلت هایی همچون ذوق و علاقمندی در دنیای پر شتاب امروز، به انتقال اخبار و اطلاعات می پردازند.
سالاری با بیان اینکه اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در سطوح بالای کشور همواره مورد تاکید بوده است، ادامه داد: متاسفانه روابط عمومی ها در ساختارهای تشکیلاتی و دستگاهی، از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و پیش بینی های قانونی لازم جهت تامین نیرو، امکانات و اعتبارات مورد نیاز حوزه روابط عمومی ها صورت نگرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های ویژه مدیران و تقویت تعصب اداری و سازمانی به توسعه استان و کشور در نیروی انسانی، شاهد دستیابی به توسعه و رشد کشور بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 920609
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.