به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت استفاده از جوانان در امور مدیریتی، اظهار کرد: نباید از توانمندی جوانان در اداره امور محروم شویم چراکه حل مسائل پیچیده از عهده جوانان ساخته است.
وی با تاکید بر ظرفیت های بالای جوانان شهرستان در حوزه های فرهنگ و هنر و ورزش، تصریح کرد: در سالهای اخیر رسیدگی به امور عمرانی و اقتصادی موجب شده کمتر به امور جوانان و نیز حوزه فرهنگ رسیدگی شود با این حال با تلاش های انجام شده فرهنگسرای شهرستان ابهر که از امکانات حداقلی برخوردار بود با بودجه بیش از 400 میلیون تومان تجهیز خواهد شد.
فرماندار ابهر با بیان اینکه رفع مشکل اشتغال جامعه نیاز به تغییر سبک و نهادینه کردن رفتاری درست در جامعه دارد، تاکید کرد: حدود 90 درصد از درآمدهای دولت صرف امور دستمزد می شود و دلیل آن بزرگ شدن بدنه دولت است، از این رو جوانان در حوزه اشتغال باید به کارآفرینی توجه داشته باشند.
حیدری یادآور شد: نسل گذشته با تمام توان برای سربلندی کشور تلاش و به خوبی دوران جنگ را اداره کرد و حالا باید امور به جوانانی که به خودباوری رسیده اند حواله شود و یقین داشت که کسی از اعتماد به جوانان ضرر نخواهد کرد.
وی با مفید ارزیابی کردن نشست های مشاوران جوان، خاطرنشان کرد: با توجه به موضوعات مفید و قابل اتکایی که در این جلسه ها مطرح می شود باید خروجی مفید و موثری نیز در جامعه داشته باشد.
فرماندار ابهر با تاکید بر انتقادپذیری مسئولان، یادآور شد: به آزادی رسانه معتقد هستم و هیچگاه عکس العمل منفی به هیچ مطلبی نداشتم ولی انتقاد باید سازنده باشد و نه اینکه مطلبی به قصد ایجاد حساسیت در جامعه عنوان شود.
وی با اشاره به پیشتازی شهرستان ابهر در بسیاری از صنایع مانند فولاد و نساجی، بیان کرد: چند شرکت نساجی قدرتمند با تکنولوژی روز دنیا در این شهر در حال فعالیت هستند که به دلیل مشکل برندسازی، محصول این کارخانه ها به طور شایسته معرفی نشده است.
حیدری در زمینه مشکلات صنایع ابهر، ابراز کرد: 80 درصد از مسائل این شرکت ها مربوط به موضوعات مدیریتی بود که خوشبختانه با ارائه آموزش های لازم تا حدی از اثر این موضوع در صنایع شهرستان کاسته شده است.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه مسائل و موضوعات مورد نظر مشاوران به همراه ارائه راهکارهایی برای رفع آنها مطرح شد.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.