به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام عمرانی شهرستان طارم افزود: هدف دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و چندین طرح مهم در شهرستان طارم وجود دارد که با تکمیل آنها تحول عظیمی در اقتصاد شهرستان اتفاق خواهد افتاد.
وی پیشرفت این طرح ها را باتوجه به مشکلات منابع مالی مناسب خواند و اظهار کرد: در کنار پیگیری و بررسی مشکلات طرح های مهم و نیمه تمام شهرستان طارم به دنبال برنامه هایی جهت توسعه گردشگری، استفاده از توان بومی برای توسعه و همچنین استفاده از ظرفیتهای هم جواری شهرستان با استانهای همسایه هستیم و در آینده با تکمیل زیرساختهای مربوطه این برنامه های عملی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از دیگر برنامه های عمرانی مهم شهرستان طارم است که در برخی موارد طرح های خوبی مصوب شده و در حال اجرا می باشد و در برخی موارد با پیشنهاد طرح های مناسب افق های خوب پیش روی این شهرستان است.
فرماندار شهرستان طارم نیز در این بازدید گفت: طرح های نیمه تمام بسیاری در این شهرستان در دست اقدام است که تکمیل آنها را اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.
علی باقری افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی خوشبختانه دولت 'تدبیر و امید' با برنامه ریزی های دقیق کارنامه قابل قبولی در شهرستان طارم از خود ارائه کرده است.
وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از طرح های عمرانی شهرستان طارم قبل از سال 92 رشد چندانی نداشت با پیگیری های انجام شده، روند روبه رشدی را در پیش گرفته و در آینده ای نزدیک قابلیت بهره برداری خواهند داشت که باعث رونق اقتصادی این شهرستان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بازدید از راه ارتباطی خلخال- کلور- درام و تاکید بر حل مشکلات اعتباری و ادامه این طرح، بازدید از سد تنظیمی پاوه رود و بررسی تغییرات ایجاد شده در وضعیت اجرایی این سد، بازدید از راه چورزق از سه راهی شیت تا شهر چورزق و اتخاذ تصمیم در جهت بهسازی این مسیر، حل مشکل ورودی شهر آببر در هر دو ضلع غربی و شرقی و تکمیل پل ورودی این شهر در ضلع شرقی و بررسی و آغاز مطالعات تعریض و توسعه مسیر شیت- ولیدر از برنامه های سفر معاون استاندار زنجان به شهرستان طارم بود.
بازدید از عملیات مبارزه با آفت ملخ، بازدید از طرح های نیمه تمام حوزه کشاورزی از جمله توسعه کشاورزی در اراضی شیب دار و تاکید بر حل مشکل قانونی برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب رسانی به اراضی شیب دار در روستای هزارود سفلی، بازدید از مسکن مهر شهر چورزق و آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر مسکن مهر این شهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم، بازدید از مسیر زنجان- بناب- طارم- منجیل و بررسی مشکلات این طرج و بازدید از پل ارتباطی روستای ارشت به بخش مرکزی و تاکید بر ادامه بهسازی مسیر این پل از جمله برنامه ها و مصوبات حضور و بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان از شهرستان طارم بود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت استان زنجان) در 100 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.