به گزارش ایرنا، 'رحیمی زاده' روز شنبه /22 اردیبهشت/ در مجمع انتخابات هیات وزش های همگانی استان زنجان که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد با کسب 18 رای موافق و یک رای سفید به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.
این مجمع با حضور 'علی مجدآرا' رئیس فدراسیون و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و دیگر اعضا برگزار شد و 'رحیمی زاده' تنها نامزد برای تصدی این سمت بود.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان زنجان گفت: از سال 93 سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهدار شده ام و اگر موفقیتی حاصل شده به حتم به همت اعضای مجمع و حمایت های دستگاه هایی چون 'آموزش و پرورش، سپاه و شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان' بوده است.
محمدکریم رحیمی زاده افزود: اعتماد دوباره اعضای مجمع، مسئولیتم را در این هیات دوچندان کرد و همه تلاش خود را برای رشد، توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی زنجان بکار خواهم گرفت.
وی با تاکید براینکه ورزش باید در میان خانواده ها جا باز کند، اظهار کرد: در راستای ایجاد و ارتقای سلامت و توسعه ورزش های همگانی زنجان، هیات با دستگاه های مختلفی چون 'دانشگاه ها، سپاه، تامین اجتماعی، تیپ 216 زرهی، سازمان زندانها، شهرداری و صدا و سیما'، تفاهم نامه ای را منعقد و امضا کرده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.