به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی استان زنجان، افزود: در ورزش های همگانی که با سلامت مردم و جامعه سروکار دارد باید پایبند به اصول و اخلاق باشیم و در جذب خانواده ها به سمت و سوی ورزش، همه تلاش خود را بکار گیریم.
وی با تاکید براینکه برای توسعه ورزش های همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، باید خلق روش شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالان در این عرصه، مسئول پرورش دادن هستند بنابراین به هیات ها تاکید می شود کارهای کارشناسی شده از سوی این فدراسیون را با دقت بیشتری انجام دهند.
مجدآرا با اشاره به اینکه برای ایجاد تحول باید جنبشی را برای عمل کردن هرچه بهتر و بیشتر برنامه های تدوین شده داشته باشیم، افزود: فعالان در این عرصه مهم و اثرگذار در سلامت مردم و جامعه، بایستی از تجربیات به دست آمده در جهت توسعه و رشد ورزش های همگانی استفاده بیشتری بکنند.
وی با بیان اینکه با اختصاص 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده به بخش ورزش، ورزش های همگانی در شهرستان ها به سمت پویایی به پیش می روند، تصریح کرد: پارسال، بودجه خوبی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به هیات های شهرستانی اختصاص یافت.
مجدآرا افزود: توجه هرچه بیشتر به بحث آموزش، کیفیت و کمیت در ورزش های همگانی، لازم و ضروری است و به همین جهت فدراسیون همایش اساتید را برای مدت 2 روز در تهران برگزار کرد و شاخص های خوبی نیز تعیین شد که باید مورد استفاده قرار گیرد تا زمینه برای توسعه ورزش همگانی فراهم تر شود.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: این فدراسیون به لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است و علاقه مندان به ورزش در واقع با کمترین هزینه نیازهای ورزشی خود را برطرف می کنند.
مجدآرا با بیان اینکه در حوزه بانوان نیز رتبه بسیار خوبی را ورزش های همگانی کسب کرده است، گفت: پارسال انجمن مادران هم تاسیس شد که مسئولیت انجمن این است که مادران سواد حرکتی را به کودکان خود بیاموزند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت: باید در جهت توسعه، رشد و شکوفایی ورزش های همگانی که با سلامت مردم و جامعه، دخیل هستند گام های موثری برداشته شود و این نیازمند حمایت های بیش از گذشته فدراسیون است.
علی خلیلی افزود: ورزش های همگانی، پایه و اساس توسعه ورزش های قهرمانی می باشد و از سوی دیگر نیز پیش شرط برای توسعه نشاط و سلامت افراد و جامعه محسوب می شود.
وی اظهار کرد: برای توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی، نیاز به همت مضاعف از سوی دست اندرکاران است و اعتبار لازم نیز برای اجرای برنامه های تدوین شده وجود دارد.
خلیلی با بیان اینکه ورزش های همگانی که در کاهش بیماری های غیرواگیر سهم بسزایی دارد باید در جامعه به شکل بهتری نهادینه شوند افزود: برای برگزاری سه برنامه پیاده روی در شهرستان های خرمدره، خدابنده و زنجان به ترتیب در تاریخ های هشتم تیر، 20 مرداد و 27 مهر امسال، با هماهنگی فدراسیون درنظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی که امروز /شنبه 22 اردیبهشت جاری/ برگزار شد، 'محمد کریم رحیمی زاده' با کسب 18 رای از 19 رای ماخوذه، به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.