به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان روز یکشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر، هفته معلم و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، با حضور در منزل شهیدان ولی‌الله سلیمانی، مجتبی رهبری و عباس محمدی با خانواده‌های ایشان، دیدار و از مقام رفیع این شهیدان، تجلیل کردند.
استاندار زنجان در این دیدار با بیان اینکه گاهی، برخی زخم زبان ‌ها و بی‌اخلاقی ‌های اجتماعی، خانواده ‌های شهدا را آزرده می ‌کند، اظهار کرد: بدون شک این خانواده‌ ها، مورد توجه و عنایت خاص خداوند قرار دارند و دعای خیر پدران و مادران شهدا برای حل مشکلات کشور و موفقیت نظام جمهوری اسلامی، کمک می ‌کند.
اسدالله درویش امیری با اشاره به اینکه‌ خون مطهر شهدا، درخت انقلاب را آبیاری کرد، افزود: با هجمه ‌ای که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد می ‌شد، اگر رشادت ‌های شهدا نبود، امروز آسایش و امنیت در کشور قرار نداشت.
شهید ولی‌ الله سلیمانی از جامعه کارگری استان به جبهه ‌های نبرد حق علیه باطل، اعزام شد و در سال 1362 در عملیات والفجر به شهادت رسید. همچنین شهید مجتبی رهبری از شهدای فرهنگی و فرماندهان استان در جنگ بوده و در سال 1363 بر اثر انفجار مین در شهر بانه به فیض شهادت نایل شد.
شهید عباس محمدی نیز از فرماندهان و شهدای اطلاعات و عملیات استان بود که در سال 1366 در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسید.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.