به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با بیان اینکه ما دنبال توسعه پایدار هستیم، افزود: زندگی خوب برای شهروندان استان با لحاظ مسائل زیست محیطی در فرآیند توسعه حاصل می شود.
وی به ضرورت پرهیز از یک جانبه نگری در مسائل مربوط به توسعه در استان تاکید کرد و ادامه داد: بهره گیری از فرصت های ایجاد شده از قبیل بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی، جرایم بیمه ای و مالیاتی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید به نحو مطلوبی در استان دنبال شود، در غیر این صورت، مساعدت های به وجود آمده نصیب استان های دیگر خواهد شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: این اداره کل از فرصت تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط مالیات در سال 96 از حداکثر ظرفیت قانونی بهره گرفت به طوری که بخشودگی جرایم در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 2.5 برابر در استان افزایش پیدا کرد.
میرحیدر رضوی افزود: در سال گذشته میزان جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی که مشمول بخشودگی قرار گرفت نزدیک887 میلیارد ریال شد.
وی افزود: سال گذشته حدود 3 هزار 470 میلیارد ریال از مالیات های معوقه مودیان در استان نیز تقسیط شد که این رقم نیز نسبت به سال ما قبل آن 1.3 درصد افزایش داشت.
به گزارش ایرنا در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری مسائل چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تمهیداتی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.