مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: بیش از 12 هزار نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الله قصابی امروز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری وتسهیلات اشتغال فراگیر باید با مراجعه به سامانه کارا به آدرس

kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات طرح خود در سامانه اقدام کنند، تصریح کرد: تاکنون 12 هزار و 40 نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند به طوری که 9 هزار و 912 نفر از این تعداد متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی و 2 هزار و 128 نفر دیگر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر بوده اند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بیان داشت: از مجموع طرح های ثبت شده در سامانه کارا تاکنون 291 طرح با تایید کمیته اشتغال استان به بانک های عامل ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم بخش کشاورزی از اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری استان 45 درصد است، عنوان کرد: سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان در مرحله اول 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در حال حاضر 25 درصد از این میزان تخصیص داده شده است.

قصابی متذکر شد: نرخ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 6 درصد و نرختسهیلات اشتغال فراگیر 18 درصد با 3 تا 5 درصد یارانه در نظر گرفته شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتغال فراگیر استان را نیز 234 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: تسهیلات اشتغال فراگیر از طریق 8 بانک عامل پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: از متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و اشتغالفراگیر در استان تقاضا می شودقبل از ثبت درخواست در سامانه کارا، پیوست‌های ضمیمه را مطالعه کنند چرا که طرح‌ها باید با رسته‌های اولویت‌دار اعلام شده همسو باشد که در غیر این صورت طرح در کارگروه اشتغال به تصویب نخواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.