حسین سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده در شهرهای خرمدره، ماهنشان، گرماب، فرودگاه و قیدار به ترتیب 14.3، 8.9 ، هفت، 4.2 و 3.9 میلیمتر بارش ثبت شد.
وی یادآوری کرد: این میزان بارش در شهرهای زنجان و آببر طارم نیز 2 دهم و 2 میلی متر بود و بر خلاف انتظار در شهر زنجان در مقایسه با شهرهای دیگر کمتر از میزان گزارش شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: وضعیت جوی امروز/شنبه/ این استان قسمتی ابری تا تمام ابری همرا با بارش های رگباری ، رعد و برق و وزش باد همراه خواهد شد که همین وضعیت برای روز /یکشنبه/ با شدت کمتری ادامه دارد.
وی بیان کرد: بر این اساس این سامانه بارشی از اوخر وقت روز/یکشنبه/ از این استان خارج خواهد شد و روز/دوشنبه/ جوی پایدار حاکم شده اما از روز /سه شنبه/ هفته جاری سامانه دیگری آسمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
سلطانی افزود: طی 24 ساعت گذشته قیدار با 6 و آببر طارم با 26 درجه خنک ترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان 14 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش دارد.
وی خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته بین 6 و 19 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.