اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در بیست و نهمین جشنواره امتنان از الگوهای برتر جامعه کار و تولید و دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان زنجان، با بیان اینکه رابطه کار و کارفرما، یک رابطه دو سویه است، افزود: کارگران باید محیط کار را از آن خود بدانند چراکه اگر چراغ واحد تولیدی روشن نباشد در این صورت محیطی نیز برای فعالیت و کسب رزق و روزی برای آنان فراهم نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کارگران در واقع شریک کارفرما و سرمایه گذار هستند از کارگران به عنوان بازوان قدرتمند عرصه تولید یاد کرد و ادامه داد: کارفرمایان نیز باید کارگران را به چشم عائله بنگرند و آغوش کارفرما و کارگر باید به سمت همدیگر باز باشد و غمخواره همدیگر باشند.
درویش امیری اظهار کرد: کارگران چرخ تولید را به گردش در می آورند و از این طریق روزی خود و خانواده را نیز تامین می کنند و در واقع این قشر زحمتکش و تلاشگر به عنوان یاران صمیمی و همیشگی تولید هستند و خواهند بود.
استاندار زنجان با تاکید براینکه کارگران سهم عمده ای در عرصه تولید دارند گفت: کارفرما و سرمایه گذار جزو عواملی اصلی و اساسی و شاه کلید در عرصه کسب و کار هستند و با بکارگیری خلاقیت، نوآوری و بکارگیری سرمایه و راه اندازی واحد تولیدی به تعهد اخلاقی، انسانی و وجدانی خود در جامعه عمل می کند.
درویش امیری افزود: 'مهندسی و طراحی و استفاده صحیح از تکنولوژی و همچنین برخورداری از تکنولوژی و ابراز روز و وجود نیروی کار خلاق و پرتلاش' از دیگر عوامل دخیل در عرصه کسب و کار و تولید هستند.
وی با بیان اینکه یک مغز متفکر در اصل مهندسی و طراحی و تکنولوژی تولید را راه می اندازد، ادامه داد: امروز دانش و تکنولوژی، می تواند تولید و کیفیت را در عرصه رقابت قرار دهد که ما نیز به شدت محتاج به آن هستیم.
استاندار زنجان تاکید کرد: امسال که سال حمایت از تولید داخل است، مغز متفکر، مهندسین و بدنه مهندسی در حوزه تولید بسیار موثر و اثرگذار خواهد بود و ما از کارفرما، متخصص و کارگر، انتظار تولید کالای با کیفیت و رقابت پذیر را داریم.
درویش امیری افزود: لازم است از اندیشه مخترعان و تلاش خلاقانه کارفرمایان و زحمات بی شائبه کارگران خط تولید، کالایی تولید و به بازار عرضه شود که مایه افتخار باشد و آن محصول تولید شده تبدیل به شناسنامه ایرانی شود.
وی تصریح کرد: جامعه ای می تواند در رقابت های فشرده جهان امروز حضور یابد که از تکنولوژی و ابزار فنی به روز برخوردار بوده و حداکثر بهره وری از سیستم را داشته باشد و به تکنولوژی روز نیز آشنا باشد.
در پایان این آیین از کارآفرینان برتر استان زنجان با اهدای لوح، تقدیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.