حسین سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته بارش هایی در اغلب ایستگاههای هواشناسی استان به ثبت رسید که همین روند نیز برای امروز/ شنبه/ ادامه دارد.
وی اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی امروز /شنبه/ استان نیز آسمانی نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران پیش بینی شده که احتمال وقوع رعد و برق و تگرگ در عصر و شب نیز وجود دارد.
سلطانی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع آبگرفتگی، در معابر و مسیل ها دور از انتظار نیست و بر این اساس به هم استانی ها توصیه می شود از حضور در ارتفاعات پرهیز کنند.
وی بیان کرد: این سامانه بارشی از اواخر روز /یکشنبه/ از استان خارج می شود و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بویژه در صبح دمای کمینه و بیشینه به ترتیب 6 و هفت درجه کاهش می یابد.
کارشناش پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: در 24 ساعت گذشته قیدار با 6 و آببر طارم با 22 درجه خنک ترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان نیز 12 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش نشان می دهد.
به گفته این کارشناس، دمای کمینه و بیشنیه شهر زنجان در مدت یاد شده بین هشت و 20 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.