به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بیات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: دشمنان می خواهند مانع از پیشرفت کشور شوند، اما توکل به خدا و شعار خواستن و توانستن موفقیت های مختلفی را برای کشور رقم زده است.
وی اظهارکرد: مسئولان باید بیش از گذشته به جوانان توجه کرده و حمایت های مختلف معنوی و مادی را برای کسب موفقیت ها انجام دهند.
خطیب جمعه زنجان بیان کرد: جوانان نیز در سایه تلاش و کوشش خود می توانند همانند شخصیت های کشور شهید شهریاری مسیر موفقیت را طی کرده و یا از آنان الگو بگیرند.
حجتت الاسلام بیات افزود: در 40 سال گذشته دشمن توطئه های مختلفی را در کشور اجرا کرده که همه آنها با بهره گیری از معنویت دینی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری خنثی شده است.
وی یادآوری کرد: بخش بزرگی از کارها به مسئولان کشورباز می گردد و هر فرد در حوزه وظایف خود باید به وظیفه خطیرش عمل کنند.
خطیب جمعه زنجان ادامه داد: مقداری در فعالیت کاری مسئولان ها کاستی وجود دارد و باید بیش از گذشته برای پیشبرد امور و فعالیت های کشور گام بردارند.
حجت الاسلام بیات افزود: مردم از مسئولان صداقت و اشتغال را خواستار هستند و در صورت تحقق این 2 مهم بطور یقین آنها را همراهی خواهند کرد.
وی بیان کرد: دولت در بخش آموزش پروش، دانشگاهها بویژه حوزه علمیه توجه کنند و تحقق این امر به تربیت انسان های موثر در جامعع منجر می شود.
امام جمعه موقت زنجان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبر ی امسال را به حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده و دراین میان دستگاههای متولی امر برای تحقق آن از تولید کنندگان حمایت کنند.
7320/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.