سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مشاجره پیامکی در فضای مجازی، قاتل و دوستش با مقتول در میدان پیر شهر ابهر قرار می گذارند که این درگیری جزئی با وساطت اطرافیان پایان می یابد.
وی، زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت 16 عصر سه شنبه هفته جاری اعلام و اظهار کرد: پس از گذشت قریب به 20 دقیقه، این سه جوان با همدیگر روبرو می شوند که در نهایت قاتل با ضربات چاقو مقتول را روانه بیمارستان کرده و از محل متواری می شود.
رحمتی افزود: جوان مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل می شود اما به علت شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو می رود
وی، سن این سه جوان را 18 تا 21 سال بیان کرد و ادامه داد: با تلاش پلیس، قاتل و دوستش پس از چند ساعت از وقوع قتل دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: یکی از متهمان قتل در روستا 'عیسی بیگلو' شهرستان خدابنده نیز که از صحنه جرم متواری شده بودند پس از 2 روز از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.
رحمتی گفت: این 2 نفر که پدر و پسر هستند پس از وقوع قتل از محل گریخته بودند و حال پلیس در پی دستگیری یکی دیگر از متهمین پرونده است.
به گزارش ایرنا، قتل ساعت 18 عصر یکشنبه /دوم اردیبهشت/ و بر اثر اختلاف ملکی و در پی نزاع دسته جمعی میان 2 خانواده اتفاق افتاد.
در این حادثه، سه نفر نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شدند و مردی 60 ساله نیز بر اثر گلوله شلیک شده از سلاح شکاری به شدت مجروح و حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
از ابتدای سال تاکنون 6 نفر بر اثر ضربات چاقو و گلوله شلیک شده از سلاح شکاری در استان زنجان به قتل رسیدند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.