به گزارش ایرنا، علی پاک منش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعاون یک موضوع فرابخشی و اجتماعی است، افزود: در ترویج فرهنگ تعاون و کارآفرینی در استان به کمک و یاری رسانه ها نیازمندیم.
وی با بیان اکنون بیش از 70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی را بانوان تشکیل می دهند، ادامه داد: نیازمند ایجاد یک نهضت در حوزه کار آفرینی برای بانوان هستیم.
پاک منش اظهار کرد: در قالب ستاد بازآفرینی شهری علاوه بر پیش بینی نوسازی بافت فرسوده توسط دستگاه های متولی، برای ایجاد اشتغال نیز تشکیل تعاونی های کسب و کار در این مناطق پیش بینی شده است و ما در استان برنامه خوبی برای اشتغال بانوان در این بخش داریم.
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه عمده برنامه ریزی ها در سال جاری، اشتغال روستایی و اشتغال بانوان در استان است، گفت: بخش تعاون در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت های قابل توجهی در استان برخوردار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و مسائل تعاونی در استان اشاره کرد و افزود: تصمیم بر این است تا پایان نیمه نخست سال جاری عمده مشکلات و مسائل تعاونی های مسکن در سطح استان حل و فصل شود.
وی ادامه داد: در این راستا بخشی از مسائل و مشکلات تعاونی مسکن علوم پزشکی با جلسات و پی گیری های متعدد حل شد.
به گزارش ایرنا، به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بیش از چهار هزار تعاونی در این استان به ثبت رسیده است ولی در زمان حاضر 969 شرکت تعاونی فعالند.
این تعاونی ها زمینه اشتغال بیش از 11هزار نفر را فراهم کرده اند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.