سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه خونین ساعت 18 عصر یکشنبه /دوم اردیبهشت جاری/ در این روستا اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که میان 2 خانواده دارای اختلاف ملکی رخ داد، سه نفر نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شدند اما مرد 60 ساله بر اثر گلوله شلیک شده از سلاح شکاری به شدت مجروح و حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
رحمتی، با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند افزود: ضارب نیز پس از قتل از محل متواری شده است و ماموران پلیس آگاهی در پی دستگیری و تحویل متهم میانسال به دست قانون هستند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید براینکه در صورت بروز هرگونه اختلاف، بهتر است افراد از طریق کانالهای قانونی پیگیر حقوق خود باشند، گفت: در منازعات دسته جمعی، همواره یک انرژی کاذب به افراد دست می دهد که فقط با کنترل به موقع خشم می توان آن را مهار کرد.
رحمتی از عموم مردم خواست، به عنوان همیار و کمک کار پلیس در ماموریت های محوله باشند و ماموران انتظامی را در شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر مجرمان متواری شده از محل جرم، یاری دهند.
به گزارش ایرنا از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر در سطح استان زنجان به قتل رسیده اند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.