به گزارش ایرنا، شهرام طهماسبی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: شعار سال گذشته با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' بود که با وجود ورود 836 هزار نیروی جویای کار به بازار، دولت موفق به ایجاد 819 فرصت شغلی جدید شد.
وی اظهار کرد: دولت 500 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی استان زنجان طی سال 96 در نظر گرفته بود که تمام آن تخصیص یافت.
طهماسبی اجرای طرح های عمرانی را به معنای اشتغال، سرمایه گذاری، بهبود وضعیت و ارائه خدمات خواند و اظهار کرد: دولت 180 هزار میلیارد ریال هم به 26 هزار واحد تولیدی متقاضی اختصاص داده که با مشکلات و محدودیت هایی درگیر بودند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ادعا نیست که دولت بهترین عملکرد را داشته، اما نباید هم کسی بگوید که دولت کم کاری کرده است، چرا که این کارنامه با وجود تمام کارشکنی ها و موانع به دست آمد.
طهماسبی ادامه داد: با این وجود برخی رسانه ها و گروه ها قصد دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که چنین نیست و دولت به نحو موثری به مسئولیت ها و برنامه های خود عمل کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: شاید بخشی از مشکلات اقتصادی کنونی در کشور متوجه دولت باشد، اما سهم اعظم دیگر آن متوجه نهادهایی است پاسخگو نیستند.
طهماسبی تاکید کرد: اینگونه نیست که بخش عمده ای از اقتصاد در دست دولت باشد، بخش عمده آن در اختیار دولت نیست و سایر نهادها و قوا مسئولیت آن را بر عهده دارند.
دولت سال گذشته ایجاد اشتغال 900 هزار نفری را هدفگذاری کرده بود.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.