سعید امیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز تجاری، هایپر مارکت، کافه جنگلی، کافه دوچرخه، رستوران گردان، شهربازی مدرن، هتل 2 ستاره و پارکینگ طبقاتی از جمله این طرح ها هستند.
وی اظهار کرد: در مجموع از این میزان سرمایه گذاری مبلغ یکهزار و 260 میلیارد ریال آورده سرمایه گذار خواهد بود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان تاکید کرد: باقیمانده آن نیز به مبلغ یکهزار و 100 میلیارد ریال آورده سازمان همیاری شهرداری های زنجان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و تلاش های این مجموعه برای شروع و کلید زدن این پروژه ها تا 3 سال آینده است.
امیدی به اهمیت طرح های گردشگری استان اشاره و اظهار کرد: اگر بتوانیم ظرفیت های زنجان و فرصت های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران معرفی کنیم، با آغاز این طرح ها اقتصاد استان نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان گفت: دنبال شفافیت و انضباط مالی، مشوق ها و اعتمادسازی بیشتر برای طرفین قرارداد با این سازمان، بانک ها و اهالی گاوازنگ هستیم تا بازخورد بهتر و سریعتری در موضوع سرمایه گذاری ها دریافت کنیم.
وی تصریح کرد: مهمترین راهکار توسعه گاوازنگ و صنعت گردشگری استان تکیه به توان بخش خصوصی است و باید بتوانیم حضور این بخش را در صنعت گردشگری تسهیل کنیم.
به گزارش ایرنا، سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.