محمد عادلپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کشتی گیر زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی که 30 و 31 فروردین امسال در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار شد در کشتی دوم خود از ناحیه دنده دچار آسیب شد اما با سختی و فشار بیش از حد، توانست در وزن 70 کیلوگرم این رقابت ها، کشتی را به سود خود پایان دهد.
وی اظهار کرد: در مرحله فینال نیز این کشتی گیر زنجانی در برابر مهدی جعفری یگانه از کشتی گیران برتر مازندران قرار گرفت و توانست با نتیجه 6 - 3 به پیروزی برسد.
عادلپور افزود: مرحله دوم این مسابقات انتخابی از سوم تا بیستم اردیبهشت جاری در تهران برگزار خواهد شد اما نصیری به خاطر آسیب دیدگی تحت درمان و استراحت است و به توصیه پزشکان معالج در این مرحله حضور نخواهد یافت.
دبیرهیات کشتی استان زنجان گفت: چهار کشتی گیر این استان از سوی فدراسیون به مرحله نخست مسابقات انتخابی دعوت شده بودند که در رشته کشتی آزاد 'میثم حیدری' دیگر کشتی گیر زنجان در مصاف با مهدی یگانه ‌جعفری از مازندران با حساب 8 بر 5 شکست خورد و در رقابت های رشته فرنگی نیز 'مهدی یاری فر' به دلیل آسیب دیدگی مچ دست، تسلیم حریف شد و 'حسین نوری' دیگر کشتی گیر زنجان نیز توانست به مرحله دوم این مسابقات انتخابی راه یابد.
وی هدف از مسابقات انتخابی تیم ملی را انتخاب کشتی گیران شایسته تر جهت اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و مسابقات جهانی ذکر کرد.
دبیر هیات کشتی استان زنجان گفت: پارسال 2 هزار و 195 کشتی گیر در رده های سنی مختلف، به صورت بیمه شده، تحت پوشش هیات در شهرستان های مختلف استان فعالیت می کردند که به حتم امسال با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر مناسب تر، تعداد کشتی گیران تحت پوشش افزایش خواهد یافت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.