مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد: در سال گذشته بیش از 5 هزار و سیصد مورد حادثه و اتفاق آب در شهر زنجان توسط شرکت آب و فاضلاب رفع شده است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه آب و فاضلاب استان زنجان در سال 96 را بیش از 11 هزار مورد اعلام کرده و افزود: از این تعداد حادثه بیشترین مورد به ترتیب مربوط به انشعابات با بیش از 9 هزار حادثه و شبکه توزیع با بیش از  یکهزار و 700 مورد بوده است.

وی بیشترین حوادث رخ داده در این سال را مربوط به ماه‌های مهر ، مرداد و شهریور اعلام کرده و افزود: شهر‌های زنجان ، ابهر و خرمدره به ترتیب بیشترین حوادث آب را به خود اختصاص داده‌اند.

جزء قاسمی همچنین افزود: در سال گذشته 655 مورد خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان ثبت شده است که در این میان سازمان‌های خدمات رسان ، مشترکان و پیمانکاران به ترتیب بیشترین خسارت‌ها را به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرده اند.

وی اعلام کرد:  در سال گذشته جمعاً بیش از 131 هزار تماس تلفنی توسط مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان پاسخگویی و رسیدگی شده است که 50 هزار مورد از این تماس ها توسط سامانه پاسخ داده شده است.

جزء قاسمی بیشترین دلایل تماس با سامانه تلفنی 122 آبفای استان زنجان را قطعی آب ، اعلام شکستگی ، آب بهاء و خرید انشعاب اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.