به گزارش ایرنا، غفار امانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله از اردوی انتخابی آمادگی تیم ملی از 17فروردین جاری در آکادمی ملی ووشو ایران واقع در مجموع ورزشی آزادی تهران، آغاز شده است و به مدت 2 هفته ادامه خواهد داشت.
وی اظهارکرد: در رده سنی جوانان بخش ساندا 'امیرحسین محمدی، ابراهیم اصلانی و امیر یادگاری، به ترتیب در وزن 42- 56 و 70 کیلوگرم و در بخش تالو 'سیدمحمد حسینی و توحید هدایت پور' و در بخش ساندا رده سنی بزرگسالان نیز 'علی محمدی، محسن محمدسیفی، رضا سبحانی و افشین سلیمی'، سانداکاران زنجانی حاضر در این اردو هستند.
امانی با بیان اینکه سبحانی، محمدی، سیفی و سلیمی، به ترتیب در اوزان 56، 60، 65 و 70 کیلوگرم رقابت می کنند، افزود: اردوهای انتخابی و آمادگی رده سنی بزرگسالان با هدف شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و رده سنی جوانان نیز به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابت های جهانی که تیرماه امسال در برزیل برگزار می شود، برپا می شود.
به گزارش ایرنا، غفار امانی که پارسال عنوان دوم مربیگری بخش تالو را کسب کرده است موفق به دریافت لوح و جایزه از سوی فدراسیون ووشو ایران شد.
در زمان حاضر قریب یک هزار و 500 ورزشکار زن و مرد در ورزش ووشو استان زنجان فعال هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.