حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس سرعت وزش باد طی روز جمعه بین 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت، جنوب غرب به شمال شرق) پیش بینی شده که برای روز شنبه نیز به 80 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
وی اظهار کرد: وضعیت جوی امرو/پنجشنبه/ این استان نیز آسمانی صاف پیش بینی شده که همین وضعیت برای روز جمعه نیز ادامه داشته که از واخر وقت بارش های پراکنده ای به وقوع خواهد پیوست.
سلطانی افزود: با ورود سامانه بارشی به استان بارش ها طی روزهای/یکشنبه و دوشنبه/ هفته آینده رخ خواهد داد و در مجموع در حد متوسط خواهد بود.
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته نیز دمای کمینه اغلب مناطق استان نیز بین 2 تا 6 درجه افزایش یافته و این وضعیت همچنان ادامه دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته خیر آباد با منفی سه درجه و آببر طارم با 21 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود.
وی خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین یک و 16 درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی شهر زنجان نیز پنج درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.