خانم پیمان دادلویی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس، پس از استعداد یابی فوتبال در بین دختران زیر 14 و 16 کلاس های آموزشی برای گروههای یاد شده برگزار و سپس در قالب تیم رقابت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: در چند سال گذشته حضور بانوان و دختران در رشته های فوتبال و فوتسال بسیار پررنگ تر بوده و سرمایه گذاری در این رشته ها چشم انداز بهتری را بدنبال دارد.
دادلویی خاطرنشان کرد: هم اکنون هفت نفر از بانوان فوتبالیست استان در رده های مختلف سنی تیم های ملی حضور دارند و این موضوع بیانگر استعداد بالای این قشر در این رشته ورزشی است.
وی بیان کرد: متاسفانه نبود حامی مالی که مشکل اصلی تمامی هیات های ورزشی استان در پیشبرد فعالیت های تعیین شده بشمار می آید، همین مساله نیز درتیم های فوتسال و فوتبال بانوان نیز به خوبی مشهود است.
نایب رئیس هیات فوتبال بانوان استان زنجان ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد وجود حامی مالی برای فوتبال زنان وضعیت بهتری را در جدول و ادامه بازی ها رقم زده و نبود آن وضعیت را نامعلوم می کند.
نایب رئیس هیات فوتبال استان زنجان ادامه داد: هم اکنون 200 نفر از بانوان علاقمند در رشته فوتسال استان فعالیت می کنند و در صورت اعطای چمن مناسب در پارک بانوان شهر زنجان تیم فوتبال نیز فعالیت رسمی خود را شروع خواهد کرد.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات، راه اندازی فوتبال ساحلی بانوان استان است که نفرات از تیم های سپک تاکرای استان و تیم فوتبال انتخاب خواهند شد و تحقق این امر مهم نیز به توسعه و گسترش این رشته ورزشی منجر خواهد شد.
دادلویی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسه با رئیس هیات فو تبال و باشگاهها خط مشی و برنامه های هیات فوتبال بانوان استان در سال جاری ترسیم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای بانوان راه اندازی شده است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.