سعیده اشرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هشت سال گذشته هیات والیبال بانوان زنجان برنامه های کوتاه و بلند مدت را برای پویایی و شکوفایی بیشتر این رشته ورزشی اجرا کرده است.
وی یادآوری کرد: تشکیل و تفکیک تیم های والیبال در رده های مختلف سنی از جمله کارهای مهم در این بخش بود، چرا که قبل از آن هیچ ساز و کاری بر نوع فعالیت ها وجود نداشت.
اشرفی افزود: کارهای انجام گرفته موجب شدکه در سه سال گذشته چهار نفر از بانوان والیبالیست استان در رده های سنی نوجوان چهار نفر، جوانان سه نفر و 2 نفر دیگر نیز در سطح امید به تیم ملی دعوت شوند.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات تدارکاتی برای حضور بهتر والبیال رده های مختلف سنی بانوان موجب اهمیت زیادی دارد و متاسفانه مشکلات مالی مانع از اجرای آن شده است.
اشرفی افزود:در برنامه بلند مدت نیز تلاش شد برای حضور مقتدرانه والیبال زنان استان در مسابقات کشوری از تجربیات مفید مربیان (بدنسازی و تغذیه) برای آماده سازی تیم بیش از گذشته استفاده شود.
نایب رئیس هیات والیبال استان زنجان ادامه داد: تمامی مسائل و مشکلات والیبال بانوان استان در سال های گذشته برطرف و علاقمندان با استعدادی برای حضور در رده های مختلف سنی جذب شدند که این موضوع اهمیت زیادی دارد.
وی ابراز کرد: هم اکنون 400 از بانوان والیبالیست زنجانی (دارای کارت بیمه ورزشی) در خانه والیبال فعالیت می کنند که با کارهای انجام گرفته برای هر کدام از رده های مختلف سنی 35 نفر انتخاب شده اند.
اشرفی افزود: در مجموع بیش از 2 هزار نفر از بانوان این استان بصورت سازمان یافته و غیر سازمان یافته در سطح استان فعالیت می کنند و این تعداد بر خلاف سال های گذشته روند روبه رشدی دارد.
وی خاطر نشان کرد: این هیات ورزشی برای رقابت بین مربیان درجه سه رشته والیبال نیز نسبت به تمجوز کانون یا پایگاه اقدام کرده که این مهم در راستای انگیزه و کشف استعدادهای نهفتهد بین مربیان و بازیکنان علاقمندان است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با سازو کارهای فراهم شده نیز 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی برای حضور فعالانه این قشر راه اندازی شده است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.