هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس و در سال گذشته 62درصد از اشتغال این نهاد در مناطق محروم و 38 درصد در مناطق شهری بوده که توجه به مناطق محروم از اولویت های مهم کمیته امداد است.
وی اظهار کرد: طبق بازدیدهای انجام گرفته توسط کارشناسان کمیته امداد این استان و تحقیقات میدانی به عمل آمده همه طرح های کمیته امداد پایدار هستند.
صفری افزود: در سال جاری تلاش می شود با ایجاد بانک اطلاعاتی مدل کسب و کار ایجاد طرحهای نو و خلاقانه ، نگاه برنامه محور در ایجاد اشتغال، جذب منابع و کیفیت طرحهای اجرایی حاکم باشد.
وی بیان کرد: این نهاد بطور میانگین تسهیلات 150 میلیون ریالی (15 میلیون تومان) را از طریق صندوق امداد و ولایت و دیگر بانکهای عامل به گروههای هدف در استان پرداخت می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: طرح های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته این نهاد بیشتر در حوزه کشاورزی، صنعت و سپس خدمات صنفی، صنعتی و تولیدی بارویکرد اقتصاد مقاومتی بیشتر در مناطق محروم وکم برخوردار استان بوده است.
وی اظهار کرد: همکاری و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجب تسهیل وروان سازی در قوانین شده است که جامعه هدف کمیته امداد را در زمینه های اشتغال کمک می کند.
صفری خاطر نشان کرد: میانگین استان درحوزه خدمت رسانی به نیازمندان مطلوب بوده اما باید با تعصب خدمت رسانی موثر شعارسال به شعور سال تبدیل شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.